Wednesday, April 8, 2020

WANNEER SKYPE VERBINDING MET ESSENTIËLE COMPONENTEN VERLIEST, IS ER WAT TE DOEN


We weten allemaal wat Skype is, omdat we het allemaal al heel lang gebruiken. Het is een app voor videobellen die ook een essentieel bedrijfs- en communicatiemiddel is geworden. Zaken, of we kunnen zeggen dat werkende mensen over de hele wereld het gebruiken voor het houden van belangrijke vergaderingen en het delen van bestanden. Niet alleen zij, maar ook studenten en onze familieleden, gebruik deze app om te videochatten met hun vrienden en familie.

Skype heeft ertoe bijgedragen dat de fysieke aanwezigheid van een persoon niet meer nodig is. Met zijn HD-gesprekskwaliteit; foto's en documenten kunnen delen, Skype is een populaire tool voor sociale media geworden. In de loop der jaren heeft de app verschillende updates ondergaan en resulteerde het in de toevoeging van een aantal echt coole functies zoals oproepopname, slimme berichten, scherm delen en geschiktheid voor verschillende soorten apparaten.

Met deze geweldige functies helpt het u productief te blijven - u kunt gemakkelijk naar belangrijke bestanden zoeken in plaats van door de chatgeschiedenis te bladeren, overal een interview te houden en tot slot verbinding te maken met uw dierbaren. Deze functies besparen u veel tijd waarin u iets productiefs kunt doen.

Maar net als elke andere toepassing voor sociale media is Skype ook niet perfect. Het heeft zijn eigen aandeel in technische problemen die gemakkelijk kunnen worden opgelost door contact op te nemen met ons Skype-ondersteuningsnummer.

Een van de meest voorkomende klachten die zijn geregistreerd bij de Skype technische ondersteuning , is dat de verbinding met enkele essentiële componenten, zoals camera, microfoon of luidsprekers, wordt verbroken. Sommige van deze problemen houden verband met hardware-, stuurprogramma- of Windows-fouten die kunnen worden verholpen door opnieuw op te starten.

OPLOSSING:
1) Ga naar Extra en klik vervolgens op Opties.
2) Klik op Audio- / video-instellingen en vervolgens op Geavanceerde opties weergeven.

Hier vindt u een lijst met alle audio- / videoapparaten die u ooit op uw computersysteem hebt aangesloten, ook al is het af en toe. Het probleem doet zich voor wanneer Skype deze apparaten per ongeluk gebruikt, zelfs als ze niet zijn aangesloten. Maar u kunt dit gemakkelijk corrigeren door de instellingen te wijzigen.

HOE CONTACT MET ONS?
Ons Skype-klantenservice team werkt 24/7 om technische problemen van zijn klanten op te lossen. U kunt contact met hen opnemen via telefoon, e-mail of livechat. We werken de hele dag om uw ervaring te verbeteren. Bel ons gewoon en we beloven uw problemen op te lossen zodra u ze meldt!

We bieden ook Mcafee klantenservice bellen in Nederland.