We weten
allemaal wat Skype is, omdat we het allemaal al heel lang gebruiken. Het is een
app voor videobellen die ook een essentieel bedrijfs- en communicatiemiddel is
geworden. Zaken, of we kunnen zeggen dat werkende mensen over de hele wereld
het gebruiken voor het houden van belangrijke vergaderingen en het delen van
bestanden. Niet alleen zij, maar ook studenten en onze familieleden, gebruik
deze app om te videochatten met hun vrienden en familie.
Skype heeft
ertoe bijgedragen dat de fysieke aanwezigheid van een persoon niet meer nodig
is. Met zijn HD-gesprekskwaliteit; foto's en documenten kunnen delen, Skype is
een populaire tool voor sociale media geworden. In de loop der jaren heeft de
app verschillende updates ondergaan en resulteerde het in de toevoeging van een
aantal echt coole functies zoals oproepopname, slimme berichten, scherm delen
en geschiktheid voor verschillende soorten apparaten.
Met deze
geweldige functies helpt het u productief te blijven - u kunt gemakkelijk naar
belangrijke bestanden zoeken in plaats van door de chatgeschiedenis te
bladeren, overal een interview te houden en tot slot verbinding te maken met uw
dierbaren. Deze functies besparen u veel tijd waarin u iets productiefs kunt
doen.
Maar net als
elke andere toepassing voor sociale media is Skype ook niet perfect. Het heeft
zijn eigen aandeel in technische problemen die gemakkelijk kunnen worden
opgelost door contact op te nemen met ons Skype-ondersteuningsnummer.
Een van de meest
voorkomende klachten die zijn geregistreerd bij de Skype technische
ondersteuning , is dat de verbinding met enkele essentiële componenten,
zoals camera, microfoon of luidsprekers, wordt verbroken. Sommige van deze
problemen houden verband met hardware-, stuurprogramma- of Windows-fouten die kunnen
worden verholpen door opnieuw op te starten.
OPLOSSING:
1) Ga naar Extra
en klik vervolgens op Opties.
2) Klik op
Audio- / video-instellingen en vervolgens op Geavanceerde opties weergeven.
Hier vindt u een
lijst met alle audio- / videoapparaten die u ooit op uw computersysteem hebt
aangesloten, ook al is het af en toe. Het probleem doet zich voor wanneer Skype
deze apparaten per ongeluk gebruikt, zelfs als ze niet zijn aangesloten. Maar u
kunt dit gemakkelijk corrigeren door de instellingen te wijzigen.
HOE CONTACT MET ONS?
Ons Skype-klantenservice team
werkt 24/7 om technische problemen van zijn klanten op te lossen. U kunt
contact met hen opnemen via telefoon, e-mail of livechat. We werken de hele dag
om uw ervaring te verbeteren. Bel ons gewoon en we beloven uw problemen op te
lossen zodra u ze meldt!
We bieden ook Mcafee klantenservice bellen in Nederland.
We bieden ook Mcafee klantenservice bellen in Nederland.